Κυριακή 10 Απριλίου 2011

SOULMATE♥

Χμμ να μαι και παλι λοιπον να γραφω για το υπεροχο μου πλασμα (ως απαντηση στο δικο της, ακομα κι αν αργησα λιιιιιιιγο:$)
Περασαν δυσκολες μερες αλλα να μαι παλι και εσυ,ναι εσυ, με στηριξες τοοοοοσο πολυ παντα με στηριζεις ΠΑΝΤΑ νιωθω το χαμογελο σου διπλα μου(:
Εισαι πεισματαρα και μ αρεσεις γιατι εισαι εσυ δεν προσποιησε και δεν παριστανεις τιποτα! Σου χα πει πως εισαι το πιο μαγικο ατομο που εχω γνωρισει ενα χαμογελο -λαθος λαθος- *ΧΑΜΟΓΕΛΑΡΑ* που μπορει να με κανει να ξεχασω τα παντααααα:)
Δεν φανταζεσαι ποσο σε εχω αναγκη μερικες φορες να κλαψω στην αγκαλια σου, να γελασω και να τα ξεχασω οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολα να μας πιανει οπως ειπες η κακια μας αλλα να μην ειμαστε κακιες αλλα ρεαλιστριες και να μας αρεσει(Α)
Σε σενα εχω πει πραγματα που φοβομουν να τα πω στον ιδιο μου τον εαυτο και ηρθες εσυ και τσουυυυυπ ολα αλλαξαν αρχισα να πιστευω και παλι στην φιιλια την πραγματικη ΦΙΛΙΑ ακομα κι αν την χωριζει 1 θαλασσα ξερουμε πως ειμαστε μαζι,  η μια διπλα στην αλλη και μιλαμε και μιλαμε και μιλαμε και μιλαμεε!
Σ αγαπω φατσακι και ειμαι παντα εδω να το ξερεις πανγλυκο μου πλασμα!

Θυμαμαι εκεινη την μερα στο Καστελλι και χαμογελαω ολα ηταν ομορφα ο καιρος το μερος αλλα πανω απο ολα Η ΠΑΡΕΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
*ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ* ετσι μπορω να το χαρακτηρισω αυτο που μας δενει!
και οπως ειπες "We are soulmates and soulmates never die ♥"

σ'αγαπαω να χαμογελας παντα και παντουυ
φιλακια στα μουτρακια ♥ (οπως θα ελεγες και συ:* )
οσο ειμαι διπλα σου δεν εχεις να φοβασαι τιποτα και κανενα ♥

*νελη* 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αστερια*