Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Και αν...

Και αν ειχα πραξει αλλιως;
Ολα αρχιζουν εκει που τελειωνουν οι εγωισμοι περασαν κι αυτοι περασαν και τα χρονια και εγω ακομα να βαλω μυαλο!
Μα τι στο διαολο εχω πια εκει μεσα, ναι εχεις δικιο ισως δεν αξιζα τιποτα ισως δεν αξιζω τιποτα
Αλλα εκει που σταματαει η πραγματικοτητα αρχιζει το ονειρο και μενα μ αρεσει να ονειρευομαι! μ αρεσει να νομιζω πως πεταω και καποια στιγμη καποιος θα με πιασει ισως εσυ ισως και κανείς αλλα αξιζει να ζω για ενα ονειρο που θα σε περιλαμβανει γιατι αυτο σημαινει πως εχω κατι να ελπιζω!

Τοπος:  καπου στην Αθηνα
Ωρα: 10 και κατι το βραδυ 


Ο δρομος ασυνηθιστα αδειος κανεις δεν υπαρχει πια να μου δειξει πως εχω καπου να στηριχτω εστω και στον θορυβο του κοσμου εστω για λιγο να ξεχασω τα προβληματα και να σταματησει το μυαλο μου. Να διαγραφουν ολα και να αρχισω απο κει που δεν σε ηξερα και ολα να ειναι οπως την αρχη δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου χωρις το σ αγαπω σου.

Λεξεις, φρασεις, συνηθειες ειναι μεσα στο μυαλο μου ολα αρχιζουν να με κατακλιζουν ολα μου κρυβουν το φως για να δω μπροστα! Μα θελω να δω;
Και αν ολα ηταν διαφορετικα;

*νελη*

(ενα απειρο ευχαριστω στην Ντενια♥ ) 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αστερια*