Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Welcome winter :D

Ωωω ναι μπηκε ο χειμωνας!Τι ομορφα και βροχερα που ειναι ολα:)
Ολοι λενε "καλως ορισες χειμωνα" ακομα κι αν δεν το θελουν μερικοι, που σιγουρα υπαρχουν αλλα εγω σιγουρα δεν ειμαι ενας απ αυτους:$
Το πρωι ξυπνησα με χαρουμενη χειμωνιατικη διαθεση και εβαλα ενα ομορφο φουτερακι ομως βγηκα εξω δυστυχως χωρις το απαραιτητο "χειμωνιατικο" εφοδιο (ναι ναι σημερα θα πω πολλες φορες την λεξη χειμωνας και τα παραγωγα του♥)  βγηκα εξω και προς εκπληξη μου τα ειδα ολα βρεγμενα!Τι χαρα εβρεχε :D κουκουλωθηκα λοιπον και κατευθυνθικα-σχεδον τρεχοντας αλλα απολαμβανοντας την βροχη- προς το σχολειο μου που ακομα μια μερα ηταν κλειστο λογω καταληψης!
Βγηκα λοιπον με τις ομορφες μου φιλες και περασαμε υπεροχα ομως απεκτησα και κατι απ ολη αυτη την ιστορια:) ενα εποχιακο κρυωματακι:$
Και ναι μ αρεσει και αυτο, ολοι γυρω σου να σε προσεχουν και συ να χαλαρωνεις ακουγοντας τον ηχο της βροχης να πεφτει απαλα στα τζαμια μα τι ομορφα και ονειρικα που ηταν ολα!
Πινοντας ζεστη σοκολατα και σκεπασμενη με μια ,οχι και τοσο χοντρη, κουβερτα ολα φαινοντουσαν καλυτερα! Πολυ καλυτερα!
Και τελος μια απο τις καλυτερες μαγειρισσες του κοσμου, μου εφτιαξε την πιο υπεροχη, καταπληκτικη, ανεπαναληπτη σουπα(μα η μαμα μου φυσικα_^)

*Ναι η ζωη μου μπορει να ειναι και τελεια με ολα της τα κακα και τα καλα αυτη ειναι και λιγοι μπορουν να την καταλαβουν χωρις να την παρεξηγησουν!*

[Καλως ηρθες λοιπον χειμωνα! αα και γινε πιο κρυος θελω να βαλω σκουφι:$]

*νελη*

5 σχόλια:

  1. =) Καλως ηρθες χειμωνα <3


    *Χ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. egrayeees paliiiiii ;-) an kai eimai an9rwpos tis anoi3hs k tu kalokairiouuuuuuu u knowww mee :p lewww k egwwwwwwww kalwwws ir9eees xeimwnaaa :D nai naii allos enas wraioos xeimwnas 3ekinaeiii!muu eixe leiyeiii to kruooo :D naa skeepazomastee mexrii panww ta vradiaaaaaa na mn borumee n vgumee st balkoooniiii naaa pinume zesteees sokolateeees les k einaiii to pioo glukoo farmakoo <3 <3 nai naii mu eleiyeee to kruooo tou xeimwnaaaaa :D sto kainurioo cpiti 9 xw k tzakiii :p kalwwws ir9eees lpn xeimwnaaaa k adee fetooos ri3eee k kana xioniii :D ;-) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αρετηηηηηηηηηηη<3
    χαχα αντε να ριξει χιονακι να περασουμε υπεροχααα_^
    λατρευουμε χειμωναααααααααα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μα τι γλυκο...<3
    στιγμεσ χειμωνα¨)
    Κ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή

αστερια*