Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Υπερβολη!

Οταν καποιος αγαπαει πραγμαατικα τον αλλο μπορει ν κανει τα παντα, ομως μερικες φορες οταν δεν θελεις να χασεις καποιον απο κοντα σου κανεις υπερβολες κανεις πραγματα που δεν θα τα εκανες ποτε και αυτο μερικες φορες πνιγει τον αλλο!
Εμμ δεν εχω πολλα πραγματα ν πω απλα σ αγαπω σ αγαπω γι αυτο που εισαι, γι αυτο που εισαι οταν θυμωνεις, γι αυτο που εισαι οταν με κοιτας και με τα ματια σου μου λες σ αγαπω,γι αυτο που θα εισαι για παντα μεσα στην καρδια μου,γι αυτο που η ιδια η καρδια μου οταν σε βλεπει κανει σαν τρελη και γι αυτο που θα σε ερωτευοταν ο καθενας τα εχω πει και δεν θα σταματησω να στα λεω γιατι τα εννοω!
Η αποφαση ειναι παντα δυσκολη αλλα στο χερι σου ειναι να την κανεις παιχνιδακι!

Σ ΑΓΑΠΑΩ και δεν θα σταματησω να στο λεω!
σε 1 μηνα απο τωρα σου εχω δωσει μια υποσχεση και θα την τηρησω οπως και αλλη μια που ειναι αυτονοητο!
σε ευχαριστω γι αυτο το δυνατο συναισθημα που με εκανες να νιωσω!


το νελλακι σου<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αστερια*