Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Μικρη μου :')

Αποφασισα να γραψω για μια κοπελα την οποια την ξερω πανω κατω 3 χρονια αλλα φετος γιναμε "αυτοκολλητες"!Εκεινη ξερει ποια ειναι!

Λοιπον για να μην αμφιβαλεις ναι σημαινεις ΤΟΣΑ πολλα για μενα :$ ησουν διπλα μου στις δυσκολες μου στιγμες,στις στιγμες που κανεις δεν ηθελε να με ακουσει και να με δει,τις στιγμες που χρειαζομουν μοονο εσενα!Εχουμε περασει ωωρες ατελειωτες μιλωντας και βγαζοντας τα εσωψυχα μας η μια στην αλλη!Γελαω,κλαιω, κλαιω απο τα γελια μαζι σου :) Αμα δεν ειχα εσενα δεν ξερω πως θα ημουν δεν ξερω αν θα μπορουσα να αντεξω τις δυσκολιες,μ εκανες να συνεχισω να ελπιζω σε ενα ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ κοσμο γεματο αισιοδοξια και γελιο μοονο γελιο! Διαβασες τις σκεψεις μου και εκανες αυτο που κανει μια αληθινη φιλη εμεινες διπλα μου.Μπορει να εχω παραπονα μερικες φορες αλλα δεν σταματαω ποτε να σ αγαπαω ρεε και το ξερεις..Σου γραφω υπο το ακουσμα του τραγουδιου "Love on the rocks" ειναι τοσο ομορφο και μου θυμιζει εσενα :$ Δεν φοβαμαι τιποτα με σενα,για τιποτα δεν ανυσηχω οταν ειμαστε μαζι..Δεν θελω να σε χασω χαζουλα μου ποτε μου δινεις δυναμη με το γελιο σου (εχεις απιστευτο χαμογελο :| ) το μονο που θελω απο σενα ειναι να μ αγαπας και να με θυμασαι οοοοοοοοοο,τι και να γινει ξανθοκοκκινομελαχρινη θεα μου :$ Τελικα ειμαστε αδελφες ψυχες φτιαχτηκαμε για να γνωριστουμε!

[τα υπολοιπα απο κοντα και μια τερααααααααααστια αγκαλια απο τις δικιες σου ελπιζω να το βλεπεις και να χαμογελας και σου υποσχομαι δεν θα σ αφησω ποτε να κανεις κατι αλλο απο το να χαμογελας να μου κρατας το χερι για παντα]
η δικη σου *νελη*

1 σχόλιο:

αστερια*